4. februar 2013

NIB utfordring KONTRASTER

Utfordringen hos NIB denne måneden er kontraster.
Kontraster kan være så mange ting. For tiden er jeg litt delt! Liker godt hvit/sort, men begynner å kjenne på litt en liten fargetrang!... Så jeg har valgt å vise litt bilder fra kjøkkenet mitt.
Her har det kommet inn flere farger, nå som det nærmer seg vår!?!..
Blånyanser, spesielt turkis, liker jeg veldig godt. Blir ikke lei! Krukken med sleiver har lenge stått på benken. Her om dagen snek det seg inn en ny brødboks. Litt rosa kan jeg også like. 
 




 
turkis - rosa - gul
blankt - matt
glass - tre
 
Flere flotte bidrag kan du se HER!

4 kommentarer:

  1. Hei på deg:)
    Herlig bidrag med nydelige friske og fine fargar:).
    Kjempe koselig blogg du har, eg legg meg til som følgar hos deg:)
    Lykke til i konkurransen:)
    Helsing Evelyn:)

    SvarSlett
  2. Helrige farger!
    Fine kontraster du viser fram.
    Elsker den turkise fargen nå for tiden!
    Har masse av den hjemme!!!
    Lykke til i utfordringen!
    Håper du får en NydeligFlott tirsdag!
    Klem fra Julie :-)

    SvarSlett
  3. Så fint ! :) Liker veldig godt blåfargene :)

    Kult at du blander pasteller med svart!!!


    Ha en SUPERDUPER kveld og lykke til i utfordringen.
    Klemmer fra Lite hi

    SvarSlett

Hyggelig du legger igjen en liten hilsen
her i Sannes verden ♥