6. februar 2013

Kjøkken DEL1


Hadde lyst å vise litt flere bilder fra kjøkkenet. En liten forlengelse av NIButfordringen.
Som sagt har det sneket seg inn litt farger i denne sort/hvitt verden. Jeg trengte noe nytt og anderledes.
Og da kom ROSA - TURKIS - GUL inn på kjøkkenet.
Jeg er litt usikker på hvor jeg havner når jeg skal plasseres i en stil gruppe , men jeg må ha ting rundt meg som gjør meg gla! Ting jeg liker. Så er egentlig ikke så viktig har jeg funnet ut...
 
 
Noen ting og farger som gjør meg gla akkurat nå!
 

 


 
Kjøkkenet ble byttet for 2 år siden. Jeg er godt fornøyd med løsningen og produkter som jeg valgte. Gulv - gummigulv fra Polyflor, innredning fra Designa - modell Apollo, hvitvarene fra Miele er jeg super fornøyd med, kanskje spesiellt dampovnen! Tryller frem god mat ;) 

 
Brødbaking på gang, lukter helt hærlig!

 
Ønsker du som kikker innom en finfin onsdag!

3 kommentarer:

  1. Kjempe kjempe fint kjøkken.... :) nyt det... :) hærlig m vårlige farger og svart hvit kontrast... du?? hvor er den såpedispenseren fra?? KUL!!

    Ha en fin fin dag videre :)

    Klems Diana.

    SvarSlett
  2. Hei og takk :)
    Den sort/hvite er fra Hansen&CO, men kjøpt for lenge lenge siden! Den gule er kjøpt på Kremmerhuset.
    Finfin dag til deg også :)
    Sanne.

    SvarSlett
  3. Tusen takk for koselig kommentar hos meg!
    Så hyggelig at du fant veien inn til meg ;)

    Så fint kjøkken du har! Liker godt fargen på veggen din, og hyllen i hjørnet. Enig med deg at det er deilig med litt vårlige farger ;)

    Fortsatt fin kveld!

    Hilsen Kristine

    SvarSlett

Hyggelig du legger igjen en liten hilsen
her i Sannes verden ♥