19. januar 2012

Utfordring, vis meg ditt drømmebryllup.

Fabelaktige Maia, med en fabelaktig blogg, har en utfordring på gang.

Vis meg ditt drømmebryllup
Jeg har lyst å vise litt fra vår store dag, 02.06.07.

Alt begynte her, med denne kjolen!


Denne fikk jeg øye på da jeg var med venninnen min å kikket på brudekjole, som hun skulle bruke og jeg være forlover. Da jeg begynte planleggingen til vår store dag, hadde jeg ikke glemt kjole jeg hadde sett! Men den var solgt og ikke skulle de ta inn flere i butikken... Men skjønneste damen i butikken så hvor lei meg jeg ble, så noen telefoner og to dager etter fikk jeg prøve og kjøpe den brukt! Det var DEN jeg skulle ha.

Kjolen la retningen for resten av detaljene jeg valgte.
Enkelt, men meg.
Kirkebryllup i en koselig liten kirke i hjembygda mi.

 

Brudebuketten ble ikke noe i likhet med hva jeg hadde tenkt
Men det er fortsatt den fineste jeg har sett




En mustang fraktet oss ifra kirke til fotograf, fotograf til Bjelle Gård


Bordet var pyntet med duse farger
krem farget roser
perler
Bryllups kaken var enkelt pyntet og smakte utrolig GODT


Kjolen var en Ian Stuart kjole
Som sagt var det kjærlighet ved første møte....


Perler i håret, perler på kjolen og perler på skoene.


Dette var vår, MIN, store drømme dag. Alle drømmer og tanker fra jeg som liten jente drømte meg bort og fantaserte om min egen bryllups dag, ble denne dagen virkelig.
Det var en stor dag, mange opplevelser og mange gode minner
som jeg alltid kommer til å ha med meg.  

3 kommentarer:

  1. Nyyydelig kjole! Og buketten var helt skjønn! Aldri sett noe sånnt før:) Høres ut som du fikk drømmedagen din:)

    SvarSlett
  2. Den kjolen og den buketten! Noe av det vakreste! Ohlalala! I'm speachless.

    Husk å følge med senere, slik at du kan se om akkurat ditt bidrag ble premier ;)

    klem

    SvarSlett
  3. EN flott dag, du var kjempe nydelig den dagen tante :D

    SvarSlett

Hyggelig du legger igjen en liten hilsen
her i Sannes verden ♥