17. november 2011

Maling av tak og vegger!!

Oi oi oi.....
Denne uken har vært full fræs og mange ting på ei gang!
Jeg er glad for at det er fredag og helg snart...
I morgen skal jeg bare være hjemme,
kose meg sammen med lille tulla, rydde og brøyte vei
gjennom en STOR kleshaug!!

Jeg har i dag brukt all min list til å overtale mannen og jeg klarte det!!!!
Skal få male stua!
Så da jeg i dag var en tur innom på åpning av det nye sørlandssenteret.
og de hadde super tilbud på butinox10.


Ble det med noen liter maling hjem.
Da blir det nymalte tak og vegger før jul!!
Gleder meg!


Minner dere om min give away!
Koselig om DU blir med!


Vi blogges!

1 kommentar:

  1. Kjapt innom for å ønske deg en goood helg:)
    Regner med at det kommer bilder av den nymalte stua etter hvert;)
    Klem E

    SvarSlett

Hyggelig du legger igjen en liten hilsen
her i Sannes verden ♥