26. november 2011

Ja vi maler og vi maler......

Ja vi maler og vi maler til det blir så fint og flott
når vi bruker gult og brunt og grønt og rødt og hvitt og blått
ja vi maler og vi maler til vi får det slik vi vil
og blir det ikke bra så maler vi det en gang til

Jeg har brukt denne uken på å male stuen.TTT når en skal male, være husmor og passe barn, når mannen stort sett er på jobb! Men i kveld er siste strøket malt og jeg er spent på å se i morgen om det virkelig var siste strøk!!... Gleder meg til å flytte på plass og finne frem julepynten! Adventslysene er ikke kommet på bordet, det for bli til neste søndag!


Bedre sent enn aldri tenker du kanskje nå! Ser mange maler om det lyse med litt farge!...
Men her har veggene vært tapetsert med en lys, beige farget fiber tapet. Har likt tapeten, men ikke fargen! Den skjærer ofte i grønt og det liker jeg ikke. Nå som taket blir hvit og fritt for sot! Hadde jeg sjansen til å argumentere for maling av vegger!....
Nå er veggene malt med 0502-Y. og en fond vegg med sort tapet.

Nå skal jeg ha en runde å se hva dere har drevet med i det siste!
Ha en strålende fin lørdags kveld! 

6 kommentarer:

  1. Det så lyst og fint ut.
    Gøy å få det ferdig før pynten skal frem.
    God kveld til deg også.
    klem

    SvarSlett
  2. Så flink du har vært...
    Her skal tak og vegger males til sommeren!
    Å, som jeg gleder meg ;) (Til det er gjort iallefall hi, hi).
    Nyt jobben som er gjort!
    Klem May Helen

    SvarSlett
  3. Lyst og fint! Og så flink du er som får tid til maling nå. Vi har også noen prosjekter, men de får vente til lysere tider, da har jeg vanligvis litt mer lyst til å male :)
    Ønsker deg en god første søndag i advent
    Klem Tonje

    SvarSlett
  4. Hei søte deg!
    Takk for alle søte kommentarer inne hos meg :) Du er nå søt og god :)

    En fortryllende første advent til deg og dine!
    Her skal vi straks avgårde til Svigers på pinnekjøtt.

    Stor klem
    Maia

    SvarSlett
  5. Har malt som en helt i helga jeg og, blir så fint så fint:)
    Ha en fortsatt fin søndagskveld!
    Klem E

    SvarSlett
  6. Hei :)
    Jeg har en overraskelse til deg inne på bloggen min ;) Ta en titt her for å se hva du har vunnet. Ønsker deg en fin 1. søndag i advent, klem fra Mette

    SvarSlett

Hyggelig du legger igjen en liten hilsen
her i Sannes verden ♥