6. november 2011

Ferdig dekket bord!

Det er søndag, stille og rolig i huset.
Jeg har dekket ferdig bordet til
middagsgjestene som kommer seinere i dag.
Det er koselig  med besøk, gode venner
og familie samlet rundt bordet!

I dag er menyen
jeger gryte med ris, stekt sopp, brokkoli og kålrot stuing.
Ostekaken står klar til siste lag med gele.
 Første gang jeg prøver meg på denne!
Håper bare den smaker like godt som når lille søss lager den!!!







Har vært i puteskapet og hentet frem de lilla putene,
noen lilla lys og litt blomster på bordet.
Lilla dukker ofte opp her i huset
når vi kryper inn i november og det nærmer seg jul.





Minner om min lille GIVE AWAY for dere som ikke er med ennå!

Ønsker dere alle en finfin søndag.


2 kommentarer:

  1. Så nydelig du har dekket ,og nam så god mat.
    Her står pinnekjøttet på svartovnen og puttrer så det blir litt festmiddag her også.

    Ha en fin middag med dine gjester , klem Marit.

    SvarSlett
  2. Så fiiiint:)
    Du er jo skikkelig flink til å blogge! Gøy å kikke innom, og koselig å at du kikker innom på bloggen min også, selv om det er litt sjeldent jeg oppdaterer for tida, he he!

    SvarSlett

Hyggelig du legger igjen en liten hilsen
her i Sannes verden ♥