3. oktober 2011

Ommøblering i stua

Da har jeg endelig kommet et godt stykke på vei med ommøbleringen!
Jeg har vel egentlig aldri vist så mye bilder ifra stua!?
Så det er lite med FØR bilder...
Men da er bilder og lamper på veggen, men jeg mangler noe inne i hjørne!
Tror jeg har lyst på en stor klokke!... Jakten har startet!..


Jeg ble veldig godt fornøyd med IKEA bildelistene.
Her hang det før et stort fargerikt maleri, som var et stort BOM kjøp!..
Koselig å kunne variere og vise frem det du er i humør til!

Vist bilder i tidligere innlegg av nymalt vegg i stua!
Jeg ble litt gira.... og kunne tenkt meg og male alle veggene!.....
Men har ikke helt bestemt meg ennå, ikke klart å overbevise mannen er vel mer riktig å si!


Mange ønsker om en fin mandag og en ny uke.


4 kommentarer:

  1. Heia Sanne :)
    Kjempekoselig i stua di :)
    Nydelige stemningsbilder under her med, mange vakre detaljer :)

    Ønsker deg en fin ny uke
    Klem Mette :))

    SvarSlett
  2. Hei!
    Gøy at jeg fant bloggen din :) mye fint her!
    Vimplene du hadde laget var kjempesøte :)
    Vurderer å lage noe sånt på lillegutt sitt rom.
    Bildelister fra Ikea er geniale!
    Jeg elsker de!
    Stuen din er flott, en klokke er ingen dum ide ;)
    Jeg har 2 store klokker!
    Følger deg videre!
    KleM Silje

    SvarSlett
  3. Så koselig at du er med i konkurransen min! Lykke til!

    Ha en super dag!

    Klem

    SvarSlett
  4. Kjempefine bilder fra stua. Jeg syntes også det er genialt med bildelister, så man kan bytte både titt og ofte. =)
    Ha ei fin uke videre. Klemmer

    SvarSlett

Hyggelig du legger igjen en liten hilsen
her i Sannes verden ♥