28. oktober 2011

Kjøkken

Kjøkkenet mitt har ikke vært veldig blogge vennlig den siste uken!..
Hektisk og mannen har stort sett vært på jobb!
Men i dag har jeg svingt vaskefillen, med deilig durance-lavendel duft!
Det er ekstra koselig når det er helg!


Ny voksduk kom på bordet i dag.


Har hatt deilig høstvær i dag!
SOL*SOL*SOL


Er veldig fornøyd med det nye kjøkkenet, som er fra DESIGNA.
Fantastisk med alt nytt, mange store skuffer!
Jeg liker!




Da er bordet dekket til middag!


Her er middagen spist, ungene i seng og
beina skal plantes godt på bordet og gull rekka på tv'n.


I  morgen skal vi på basar! Husker fra jeg var lita, STOR stas! 
Nå er det lenge siden sist, gleder meg

ha en finfredag alle sammen!

3 kommentarer:

  1. Lekkert kjøkken!
    Likte godt avtrekksviftene...knall fin!!:)

    Ha en super helg hos deg:)
    Klem fra Kari

    SvarSlett
  2. Fine kjøkkenbilder!!
    Hvor er basaren??
    God helg til deg.
    klemmer

    SvarSlett
  3. Så fin prikkete duk, hvor har du kjøpt den? Ellers lekre ting du viser under her :) Og takk for koselig kommentar i bloggen min! Ha en herlig helg :)

    SvarSlett

Hyggelig du legger igjen en liten hilsen
her i Sannes verden ♥