20. oktober 2011

GIVE AWAY!

Takk til alle dere som er innom og alle hyggelige hilsener!
Setter veldig stor pris på det!
Som takk kommer en liten GIVE AWAY  fra meg til dere.
Har vært en tur innom den fantastiske butikken
og fant lys med stjerne føtter og to søte hjerter du kan vinne!


Du kan ta 3 lodd - Reglene er:

1 lodd for kommentar
1 lodd for å bli/være følger
1 lodd for link på blogg (bruk bilde øverst)

Du trenger ikke ha egen blogg for å delta, men husk da å skrive mail adr.

Skriv hvor mange lodd du tar.

Som en liten ekstra gave, trekker jeg ut en av mine følgere
 som får disse to boksene fra Søstrene Grene.


Ønsker alle en fin fin kveld!

♥ ♥ ♥

65 kommentarer:

  1. Hei du:)
    Jeg tar gjerne 1 lodd av deg.

    Marie Elise
    hvitlykke@gmail.com

    SvarSlett
  2. Ååå, nydelig premie i høstmørket :o)
    Jeg er med. Tar 3 (vinner)lodd :o)
    Ha en fin fin helg

    SvarSlett
  3. Hei og hopp :)

    Ville bare ønske deg en super fin helg!

    Klem Ida Susanne

    SvarSlett
  4. Så flotte premier! Jeg vil gjerne være med, tar 2 lodd. Har ikke egen blogg enda, men det kommer!
    Laila
    lai-ola@online.no

    SvarSlett
  5. Heisann :-D
    Jeg er gjerne med på 2 lodd (kommentar+link)

    Klem Karianne

    SvarSlett
  6. Hei!
    Vil gjerne være med! Nydelig premie fra nydelig butikk:)

    Tar 3 lodd.

    Ninni

    SvarSlett
  7. Heisann.
    Flott give away - jeg prøver lykken med 2 lodd -kommentar + følger, tvi, tvi..
    Klem Mari Johanne

    SvarSlett
  8. Hei
    Blir gjerne med på denne :)
    2 lodd på meg

    Mvh
    Jannemor

    SvarSlett
  9. Flotte premier, jeg elsker disse to butikkene.
    Så jeg vil gjerne prøve lykken, tvi, tvi:)
    Tar 2 lodd:)
    Ønsker deg en fosatt fin helg
    Klem fra Jorunn

    SvarSlett
  10. Så fin giveaway du har, det er klart jeg vil være med. Jeg trekker 2 lodd - kommentar og link inne hos meg :-)

    Koselig at du vil være med på min giveaway. Vi får håpe du har trukket ett av vinnerloddene!

    Ha en fin lørdagskveld!

    Klem
    Netta

    SvarSlett
  11. Blir gjerne med - og tar 2 lodd (kommentar og følger). Bli gjerne med på min gi-vekk på www.pustepauser.blogspot.com om du vil :)

    Sissel

    SvarSlett
  12. Hei! Flotte premier,klart jeg vil være med på giveaway! Trekker 2 lodd jeg;) Ønsker deg en fin søndag! Klem

    SvarSlett
  13. hei hei prøver meg med 2 lykkelodd ;) kommentar og link! ha en flott søndag videre hilsen Nina

    SvarSlett
  14. heihei!
    prøver emg på et lykkelodd her hos deg!
    nydelige ting i giborten din:)
    klem ellemell

    SvarSlett
  15. Hei ;)
    For en fin premie og en kjempekoselig blogg du har;) Jeg blir gjerne med og prøver lykken!
    Trekker 2 lodd ♥

    Klem Line

    SvarSlett
  16. Jeg tar 2 lodd :)

    Hilsen Katrine Helle
    katrine_helle_8@hotmail.com

    SvarSlett
  17. Så fine premier ♥ Jeg prøver lykken med 3 lodd. http://konkurranseblogg.blogspot.com/2011/10/giveaway-hos-sannes-verden.html

    Følger deg fra før.

    Klem

    PS: Bli gjerne med hos meg også om du vil

    SvarSlett
  18. Sikken fin gevinst. jeg tager 3 lodder :)

    SvarSlett
  19. Åh, ja men det må jeg SÅ KLART bli med på!
    Er jo midt i blinken :)

    To lodd til meg og krysser fingrene!
    Klem Signe

    SvarSlett
  20. Hei Sanne og takk for fin blogg!
    Jeg tar et lodd. Mailen min er: c_tschudi@hotmail.com
    Høst-hilsen fra Clara

    SvarSlett
  21. Heisann!
    jeg er med...
    Tar tre lodd og krysser fingrene for vinnerlykke.
    Ha ei god helg!

    SvarSlett
  22. Jeg tar gjerne to lodd :) Er helt forelsket i ALT fra IB Laursen :) Eskene fra Søstrene grene har jeg fra før, men kan alltid trenge flere :)

    SvarSlett
  23. 1 lodd, og så satser jeg på a vinnerlykken gjør resten :-). Hilsen Trine L (trinelisesandvik@yahoo.no)

    SvarSlett
  24. Spennende med giveaway! 1 lodd her!

    SvarSlett
  25. Så søt premie :)

    Jeg tar 1 lodd.

    mf.i@hotmail.com

    SvarSlett
  26. Jeg er følger, og tar 2 lodd. Herlig premie og veldig fin og inspirerende blogg:)

    SvarSlett
  27. Så flotte! 2 lodd i min retning. :)

    SvarSlett
  28. Heihei!
    Jeg vil veldig gjerne delta med to lodd (kommentar+følger) :-)

    Laila.lovseth@hotmail.com

    SvarSlett
  29. Hei, hei!

    Jeg vil gjerne delta, og trekker 2 lodd!

    Mvh Beate M B
    beate_myran(ætt)hotmail.com

    SvarSlett
  30. Jeg tar gjerne med meg 1 lodd. Og ønsker deg en flott uke videre. Vennlig hilsen Pia.

    SvarSlett
  31. deltar med 1lodd!! ha en fin kveld;) turid.grubben@gmail.com

    SvarSlett
  32. ♥´¯) ¸.-:¦:-´¯)
    (¸-:¦:-´ (¸.♥´´¯`•.¸
    Blir med som følger og med kommentar
    så tar 2 lodd.
    Ha en fin Høst & Vinter
    Hilsen Monica i Bergen

    SvarSlett
  33. Tar ett lodd, flotte premier:)

    Marius

    grotan@hotmail.com

    SvarSlett
  34. Kjempefine premier :-)

    Jeg tar 1 lodd!

    theakristine.mail@gmail.com :)

    SvarSlett
  35. Har ikke blogg, men prøver lykken med 2 lodd =)

    katrine_karlsen@hotmail.com

    SvarSlett
  36. Jeg tar 1 lodd! Flott premie :D

    mvh: vifdanielvif@gmail.com

    SvarSlett
  37. 2 lodd :)
    sorgenfri2#hotmail.com

    SvarSlett
  38. Nydelig gave, klart jeg må være med!
    Kommenterer og følger, 2 lodd
    mari_gull(at)yahoo.no

    SvarSlett
  39. ►►► Først og fremst; tusen takk for en inspirerende og koselig blogg =)

    ► har delt link og tipset alle mine 273 facebook venner =)

    ► 3 lodd opp av hatten på meg! =)

    Ha en flott uke!

    Hilsen Kirsti (trondhf@hotmail.com)

    SvarSlett
  40. Jeg er med :D deltar med 1 lodd :) Rannveig Kh, rankh@hotmail.no

    SvarSlett
  41. Hei! To lodd på meg :)

    Mvh Camilla, toyotacrown@hotmail.com

    SvarSlett
  42. Hei,

    Blir gjerne med!
    Trekker 3 lykkelodd :)

    Nydelig blogg (første besøk)!!!

    Lykke til alle sammen :D

    Klem <3

    SvarSlett
  43. 1 lodd takk!:) Ingvild90@gmail.com

    SvarSlett
  44. Hei.

    Da prøver jeg lykken her hos deg. 3 lodd på meg.

    Klem Mona C

    SvarSlett
  45. Søte premier, tar gjerne et lodd! Du har en fin blogg:)
    Hilsen judith@mimer.no

    SvarSlett
  46. Tar gjerne ett lodd jeg :)

    klem, camilla jin

    SvarSlett
  47. Hei.
    Flott blogg du har. VIl gjerne være med, tar 3 lodd (kommentar, følger & link).
    Ha en fin søndag:)
    Elizabeth.

    SvarSlett
  48. Så søte stjerneføter til lys! Eg prøver lukka med to lodd!

    SvarSlett
  49. Hei.
    Tar gjerne 3 lodd jeg! Kjempefine ting.
    Klem E

    SvarSlett
  50. Hei, oppdaget bloggen din nå og jeg vil gjerne være med på dette, trekker 2 lodd jeg da:-)
    ha en fin kveld:-)

    SvarSlett
  51. Hei;)
    Så fine gaver;)
    2 lodd til meg, kommenterer og følger.

    Fortsatt god helg
    fra Ann-M.

    SvarSlett
  52. Hei! Jeg prøver lykken med 1 vinnerlodd ;-) Klem!

    SvarSlett
  53. Jeg krysser fingrene med to lodd!
    Klem fra Barbro

    SvarSlett
  54. Hei, så spennende. Tar 3 lodd jeg :-)

    SvarSlett
  55. Jeg blir gjerne med og trekker 2 lodd(kommentar + link)
    God lørdagskveld!!
    Randi:)

    SvarSlett
  56. Så herlige gåver! Eg prøver med på eit lodd i kveld :) Ønsker deg ein super lørdag vidare!
    Du har ein veldig fin blogg!
    Klem Helene

    SvarSlett
  57. Hei hei!! Tar gjerne 2 lodd jeg... Lysene var kjæmpe flotte!!! Ønsker deg en fin adventstid!
    Titti :o)

    SvarSlett
  58. Hei! :)
    Så fin premie, melder meg på med 1 lodd jeg. :-)

    Katrine_Botn@Hotmail.com

    Mvh Katrine

    SvarSlett
  59. Jeg vil gjerne være med og tar 2 lodd:)

    SvarSlett
  60. heihei :)
    Her vil jeg gjerne være med å 2 lodd :)

    Klem fra swimzy, swimzy81@gmail.com

    PS: har en giveaway på bloggen min, swimzys matblogg, hvis du har lyst til å være med på den :)

    SvarSlett
  61. 1 lodd her :) Koselig blogg :)

    SvarSlett
  62. Så koselig blogg du har!
    Klart jeg vil være med!
    Håper bare jeg ikke er for sent ute.
    2 lodd på meg.

    Mvh. Guri Marie K.

    guri_marie.kristoffersen@getmail.no

    SvarSlett
  63. Søte gaver i din giveaway! Håper på 1 lodd og være med her!

    Bente Hagen, netlohell@hotmail.com

    SvarSlett

Hyggelig du legger igjen en liten hilsen
her i Sannes verden ♥