15. oktober 2011

En perfekt dag!...

Denne fredagen kunne ikke blitt stort bedre!....
Dagen startet med fint vær og trilletur til barnehagen.
Resten av dagen brukte jeg til å glede meg til
Damenes Aften på Bohus.

Bilde lånt fra Bohus.

Min søteste lillesøster og meg tok turen inn til byen, på en bedre middag :)
For så ut for å treffe mitt forbilde, store idol og inspirasjon
FINN SCHJØLL!
Det er noe med den mannen som bare gjør at jeg digger han!
Siden jeg var liten har jeg sittet benket foran TV'en
når blomsterFinn entret!
Og i går skulle jeg få høre og møte han!....
Når jeg sitter her å ser på bildene jeg har tatt ifra kvelden i går,
ser jeg hva som stod øverst på listen!
Joda, Finn Schjøll.....
Har kun bilder av han og det han laget under foredraget sitt!





Finn og meg :)

God mat og drikke
Underholdene foredrag
av Finn Schjøll
Muligheter til shopping med rabatter!

For meg var dette en super kveld på Bohus!

Ha en fin fin lørdag alle sammen!

1 kommentar:

  1. Ja det er kjempestas med damenes aften på bohus.
    Masse inspirasjon, og muligheten til å shoppe med rabatt....En GOD følelse for oss damer :o)
    Ønsker deg en fin lørdag

    SvarSlett

Hyggelig du legger igjen en liten hilsen
her i Sannes verden ♥