12. september 2011

SyltePlommeTøy!....

Jeg er heldig å ha litt frukt trær i hagen.
I vår og sommer har jeg sett at det kommer til å bli masse frukt!
Det bugner av plommer!...


Nå er alle plommene plukket, syltet og saftet.
Det ble fult i frysen, så jeg må nok dele rundt litt!

Lille gutt satt med bordet å skulle spise kvelds og han skulle ha
"skive med sylteplommetøy, det som mamma har laga!"

Stas når det en lager faller i smak!

Neste prosjekt er epler!

Har de siste dagene ommøblert i stuen.
Det har vært vanskelig å møblere, har aldri helt funnet frem til et bra resultat!
Men nå sitter jeg her å kikker, og tenker det er bra!
Har bare løftet rundt på tunge ting, har bilder og nips igjen.
Viser litt bilder når ting kommer på plass.

Håper dere alle har en fin fin valg kveld!



4 kommentarer:

  1. Åå, så heldig! Skulle gjerne hatt noen frukttrær i hagen - vi har kun bærbusker. Og plommesyltetøy er jo bare såå godt - så forstår sønnen din godt!

    Takk for din stemme og hyggelig hilsen hos meg! Veldig kjekt at du likte bidraget:)

    SvarSlett
  2. Heisann!
    Og takk for sist.
    Utrolig vittig å treffe på deg.
    Flink du er til å utnytte høstens frukter.
    Stas.
    Ha ei fortsatt fin uke.
    klem

    SvarSlett
  3. Mmm, plummer er SÅ godt:)) Våre fikk litt lite smak i år - men jeg har spist en hel del allikevel:))
    God torsdag!

    SvarSlett

Hyggelig du legger igjen en liten hilsen
her i Sannes verden ♥