4. september 2011

Søndag morgen....

Er ikke ofte jeg får sove til nærmere 9 på en søndag!...
Storebror er på overnatting hos bestemor og bestefar!

Etter noen fine solskinsdager her i sør,
våknet jeg i dag opp til en grå og regnfull søndag!
Men syntes det er litt koselig også når en kan tenne lys på stuebordet
og sitte å se på regnet ute...



Det har vært noen hektiske uker!
Storebror har begynt i barnehagen, noe som ikke var helt knirkefritt!...
Det går bedre for hver dag, må bare komme inn i det...
Masse hagearbeid.... Planting av hekk og blomster.
Ny mur og kantsteiner.
Håper på å få sådd plen før det blir for seint!
Hadde tenkt meg ut nå, plante de siste blomstene før såing!
Frister ikke når jeg kikker ut!.....


I dag skal vi i bursdag til min lillesøster, som var 19 år i går!
♥ GRATULERER ♥

Ønsker alle en strålende fin søndag,
med sol eller regn...
i bursdag eller hjemme...
sittende i sofa kroken eller kravlende i hagen!...



2 kommentarer:

  1. Ha en strålende dag hos deg:)

    Koslig bilde:)
    Klem Kari

    SvarSlett
  2. Herlig å få sove litt lenge av og til ja :o)
    Enig med deg at det er kos med stearinlys inne når det er regnvær ute, bare det ikke blir for mye av det gråe våte været :o)
    Ønsker deg en fin start på den nye uken Klem

    SvarSlett

Hyggelig du legger igjen en liten hilsen
her i Sannes verden ♥