27. september 2011

nYMalT!

Jeg fikk ei spann med maling....
Måtte prøve....
Og vips var veggen i stua blitt ny!


Farge 1878 GREN 4207-Y42R 


Jeg brukte denne på en vegg på kjøkkenet, liker fargen veldig godt.
Da jeg flyttet rundt på stuen, ble det en naturlig "tv-vegg".


Så det som står øverst på ønskelisten er ny tv,
som ikke rommer 1m2 av gulvet, og en fin ny tv benk.
Vil helst slippe dette kaoset av ledninger!....
Ikke fint å se på heller! Verken ledninger eller tv'en!


Håper sola skinner på deg!
Mange ønsker om en fin fin dag!


1 kommentar:

  1. Heisann!
    Det var en kjempefin farge! Vi skal male en vegg på kjøkkenet, kanskje jeg må se litt ekstra på denne!

    Klokken har jeg kjøpt hos Par Courreier; http://www.parcourrier.se , de sender desverre ikke til Norge lenger :-( Men jeg vet at Alle tiders interiør har hatt den. Du kan kontakte Susanne via bloggen; http://alletidersbutikk.blogspot.com/

    Ønsker deg en fin onsdag! Klem fra Livy

    SvarSlett

Hyggelig du legger igjen en liten hilsen
her i Sannes verden ♥