9. september 2011



Jeg har fått litt nytt GG i hylla!
Litt handel i Danmark i sommer og litt på dagens tur til Søgne.
Om dere er i området anbefaler jeg å ta turen innom
Gave og interiørhuset, masse fint!


Litt nytt på stuebordet på en fredag, det hører med!

Jeg har lest om alle dere som bruker durance i forskjellige varianter.
Har tenkt at det kan vel ikke være så feiende flott!
Men i dag ble fristelsen for stor, måtte prøve!
Så dette er den første men definitivt ikke den siste flasken jeg kjøper med vaskemiddel!
Lukter jo himmelsk i hele huset!
for ikke å snakke om hendene mine!.... 



Jeg har plukket plommer, 12kg!
Så har litt jobb med safting og sylting foran meg!

Jeg må si takk til dere som stikker innom å leser mitt skribbel her i min lille verden!
Og alle kommentarer, setter utrolig stor pris på det!

Jeg håper du får en fin fin fredags kveld!



3 kommentarer:

  1. Så gøy at du blogger!!! Utrolig mye du rekker m to små:) Du er flink!!!
    Kommer snart innom igjen, god helg:)

    SvarSlett
  2. Hørtes herlig ut med deilig nyvaskedt lukt i hele huset, ikke minst at det faktisk er rent til helgen :o)
    Får se om mitt hus muligens får seg en omgang med moppen i morgen tidlig.
    Ha en fantastisk fredagskveld :o)

    SvarSlett
  3. Så gøy, fant nettopp ut at det var din blogg.
    Fine ting du har handlet deg.
    Titter snart innom igjen.Klem Nina

    SvarSlett

Hyggelig du legger igjen en liten hilsen
her i Sannes verden ♥