8. august 2011

På barnerommet

mitt hjemme hos ho mor, fant jeg denne for en stund siden.
Hadde helt glemt at jeg hadde en slik nips hylle!
Jeg tok den med hjem og
tenkte det kunne være gøy at lille jenta fikk ha den på rommet.

FØR:

Jeg måtte jo fikse litt på den!...
Fant frem maling, rotet rund i skuffen med mange forskjellige ark rester...

ETTER:







Jeg husker jeg samlet på mange små, søte figurer og satte i de forskjellige rommene!
Jeg og mamma må en tur på loftet og lete, prøve å finne noen,
om ikke lille søster har tatt dem!..
Men lille jenta har samlet sitt første lille nips!
Et par søte små sko som var pynt på dåpskaken. 




3 kommentarer:

  1. Heisann:)

    Den ble jo kjempe flott:)

    Ha en fin kveld:)
    Klem Kari

    SvarSlett
  2. Så herlig den ble :) Nydelig med det ene bildet :D klem fra AM:)) Legger meg til som følger jeg :))

    SvarSlett
  3. Ey, jeg har ikke rørt de:) tror jeg....
    Klem lille søs <3

    SvarSlett

Hyggelig du legger igjen en liten hilsen
her i Sannes verden ♥