27. juli 2011

Dåp i helgen...

Det ble ikke akkurat som jeg hadde tenkt!...
Triste omstendigheter!...

Men jeg måtte legge det til side og glede meg over at lille jenta skulle bæres til dåp!
Jeg har planlagt og gledet meg!
Her er litt bilder ifra en fin fin dag for oss.





ROSA, var den røde tråden...
Fikk tak i NYDELIGE rosa roser!




Masse god mat og kaker.

Vi hadde en kjempe fin dag sammen med familie og venner.

I dag skinner solen her i sør, så nå tar vi turen ut og koser oss.
Mange ønsker om en fin fin dag til alle dere som titter innom!
♥♥♥

1 kommentar:

  1. Hei!
    Gøy med dåp da :) Jeg har hatt 2 blå dåper jeg ;)Fint pyntet.. Og jeg ble ikke akkurat mindre fysen når jeg så maten og kakene...
    Klem Anette... som må ta seg en liten tur på kjøkkenet nå ;)

    SvarSlett

Hyggelig du legger igjen en liten hilsen
her i Sannes verden ♥