10. juli 2011

Da var det allerede søndag igjen! Ukene går så utrolig fort!
I dag er det en daff søndag. Vi hadde den årlige familie grillfesten i går!
Det tar på å stelle til for 30 grillgjester! Men du så koselig
Så i dag tror jeg vi skal gjøre minst mulig!

Jeg har en del "pirke" prosjekter for tiden. Det kjedeligste er å male lister!...
Så det blir ikke i dag! Men kjøpte meg en krakk på IKEA som jeg skal ha på kjøkkenet.
Lille meg slite med å rekke opp i de øverste skapene!....
Så dette er for tiden mitt koselige tuste med prosjekt.




Den er nå grunnet og jeg har funnet frem maling...
Viser dere når den er ferdig! TTT, så vær tålmodig!...

Da jeg begynte å male på listene, fikk inngangs døren også en overhaling!
Denne var mørk og ikke fin, men siden vi lenge har snakket om ny dør,
har jeg ikke giddet å bruke tid og maling på den!
Men, nå maler jeg! Orket ikke vente lengre på klarsignal til kjøp av ny


På handelensdag ble det med hjem ny dørmatte og knagger, 
dette finner sinne plasser når døren er ferdig malt.

Ønsker dere alle en fin fin dag og at solen vil skinne på akkurat DEG!


 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig du legger igjen en liten hilsen
her i Sannes verden ♥