19. juni 2011

Søndag morgen....

God morgen, på en regnfull søndag! Det dusker om ikke annet!...
På en morgen som denne, kryper vi godt under teppe,
setter på barne tv (lille gutt) blogglandia (meg) og bare koooser oss!

På trappen står en fantastisk hortensia og blomstrer!
Et lite lysglimt på en grå dag!


Ikke lenge til vi skal ha dåp for lille jenta.
Liker godt å klippe og lime, så har kost meg med å lage invitasjoner.
De er nå i konvolutter og klar for posting!


Tror det blir en inne søndag i dag, men skal kose meg allikevel!
Ønsker dere alle får en fin fin dag!



4 kommentarer:

  1. Kjempefine invitasjoner.
    Så flink du er.
    Gratulerer med maleklar sommerstue og glassplate på kjøkkenet.
    Ha en god søndag.
    klem

    SvarSlett
  2. Så fine invitasjoner, helt greit med regnværsdager innimellom når man har slikt å kose seg med;)

    Ha en fin ny uke!
    KLEM

    SvarSlett
  3. Heisann!
    For noen nydelige invitasjoner du har laget til dåpen!! Er du godt i gang med planleggingen?

    Ønsker deg en fin helg! Klem fra Livy

    SvarSlett
  4. Fine invitasjoner. Kosleg med innedager også:)
    Eg har ein overaskelse til deg hos meg;) Og eg treng epostadadressa di;)
    Ha ein flott søndag!
    Klem:)

    SvarSlett

Hyggelig du legger igjen en liten hilsen
her i Sannes verden ♥