18. juni 2011

På en lørdags kveld!

Kikker jeg innom en liten tur!
Etter en fin fin dag i solen her på sørlandet.
Lillesøster har vært på besøk i hele dag - veldig koselig
Vi har sitter ute, sparket fotball, kost oss med vannmelon og limonade!
Pappa og mannen har snekret, så sommerstuen er klar for maling!
JIPPI!
Glass platen over kjøkkenbenken er på plass!
JIPPI!
En super lørdag!


 ♥ Lille jenta koser seg hos tante



Tror Oscar også koste seg i sola!

Håper på en fin dag i morgen med sol og sommer!
Jeg har laget med noen små prosjekter som jeg tenkte tuste litt med!
Viser dere senere, når det er ferdig!

1 kommentar:

  1. Hei så koselig at du vil være med på Give away hos meg, for da fant jeg fram til den koselig bloggen din
    Herlige invitasjoner du har laget
    Ønsker deg en fin søndag
    Klem M

    SvarSlett

Hyggelig du legger igjen en liten hilsen
her i Sannes verden ♥