6. juni 2011

Jeg vant!

Tenk, jeg VANT!
Syntes alltid det er moro å være med på give away'er,
men vinner jo aldri! Før nå, på gavedrysset hos
Line med den fin fine bloggen Har en drøm.
Pakken kom i posten i dag! Lyset lukter fantastisk og jeg gleder meg til å ha den søte lille terosen i tekoppen min


Det regner her i dag! Må innrømme det er litt koselig!
Sitter i sofaen, tent litt lys, lille jenta på fanget som plundrer

I morgen skal jeg skru bokhyller og lage meg  lese plass under trappa. Om tiden strekker til, skal også gjesterommet ryddes og den nymalte sengen flyttes inn! Men det er i morgen....

Håper alle har en fin fin kveld!

Klem

3 kommentarer:

  1. Gratulerer, koslig å vinne så flotte lys, attpåtil med lukt.

    SvarSlett
  2. Grattis..det er kjempemorro og vinne:)
    ha en fin aften
    klem klem

    SvarSlett
  3. Heihei;)
    Så fint og se at gaven har kommet vel frem;))
    Tipper det lukter deilig ♥

    Klem Line

    SvarSlett

Hyggelig du legger igjen en liten hilsen
her i Sannes verden ♥