4. juni 2011

Godt jobba Sanne...


Mannen vil alltid ha en mening når noe nytt skal kjøpes
Noe jeg ikke alltid setter like stor pris på...
Nytt kjøkkenbord må vi jo ha,
siden alt annet er blitt så nytt og fint på kjøkkenet mener jeg
Og du kan være sikker på at han ikke likte det jeg hadde mest lyst på
Men etter litt bearbeiding og visualisering med badebassenget til lillegutt som bord!...
sa han ok.
Jeg suste på IKEA kl.10 og rasket med meg bord, merk det siste de hadde...
Fræste hjem og skrudde i en fei, før mannen skulle få tid til å ombestemme seg!
Jeg er FORNØYD





Nå sitter jeg og nyter enda en strålende juni kveld på terrassen.
Kan ikke annet enn å nyte utsikten!.... 


Håper dere alle har en fin lørdags kveld!

Klem
♥

4 kommentarer:

  1. Heldig dere er som har så nydelig utsikt, for ikke snakke om sol :))
    Her har vi snart regnet bort de siste dagene, men er meldt soool i morgen,håper bare det slår til :)
    Kjøkkenbordet var kjempefint, skulle hatt et rundt jeg også siden vi har så lite kjøkken, men må jo ha plass til alle også :)

    Ønsker deg ei fortsatt fin helg
    Klem Mette :))

    SvarSlett
  2. Lekkert! Det ble knallfint!!
    For en utsikt dere har! Nydelig!

    Ønsker deg en fin søndag i solen :-) Klem fra Livy

    SvarSlett
  3. Ja det bordet er kjempefint, og kjøkkenet ditt er nydelig. Elsker runde bord.
    Er glad mannen min aldrig blander seg i hva jeg kjøper eller hva det koster, der er jeg sjefen :o)))
    Ha en flott søndag :o)

    SvarSlett
  4. Herlig blogg du har og fantastisk utsikt. Hit kommer jeg gjerne igjen : )
    -Ha en fortsatt fin kveld!
    Klem : )

    SvarSlett

Hyggelig du legger igjen en liten hilsen
her i Sannes verden ♥