22. april 2011

Endring av planer.......

Det blir ikke alltid som en tenker...........



Jeg har jo lovet dere bilder av et ferdig kjøkken!



Men før jeg i det hele tatt fikk tenkt på å ta bilder, skjedde det andre ting!



Natt til mandag våknet jeg av at vannet gikk!....



Så mandag, 12 dager før termin,


kom vår fantastiske lille tulle til verden!



Jeg skal vise dere litt bilder etterhvert, av både lille gull og kjøkkenet,


må bare summe meg litt først!

Ønsker dere alle en fortsatt fin påske,


jeg skal iallfall kose meg :)






Klem.

2 kommentarer:

  1. Hei på deg :)
    Gratulerer så masse med en liten prinsesse, kjempekoselig :))
    Blir spennende å se både lille tulla og kjøkkenet :)

    Kos dere masse i påsken videre

    Klem Mette :))

    SvarSlett
  2. Gratulerer så masse med en liten tulle:)

    Stor klem

    SvarSlett

Hyggelig du legger igjen en liten hilsen
her i Sannes verden ♥