15. mars 2011

GIVE AWAY!



Dette syntes jeg er kjempe spennende!
Min første give away!

May Britt på Randesund lysstøperi
har laget en liten surprise pakke til meg, som premie!
TAKK :)

Håper dere har lyst å være med :)

Reglene er som følger:
Alle kan være med, også dere som ikke har blogg
(husk å legge igjen mailadressen, slik at jeg kan nå deg)
Du kan totalt få 3 lodd:
1 lodd: legg igjen en kommentar
1 lodd: legg deg til som følger av bloggen
1 lodd: link til give away på din blogg(bruk bilde øverst)
Trekning lørdag 16. april klokka 21.00
LYKKE TIL!

40 kommentarer:

  1. Så spennende. Vil gjerne være med på din give away. Håper virkelig jeg vinner :o)
    2 lodd til meg takk :o)

    SvarSlett
  2. Dette var spennende!
    Vil gjerne være med på din Giveaway, trekker 3 lykkelodd!
    Ha en fortsatt fin uke.
    Klem fra Mio

    SvarSlett
  3. Hei! klart jeg vil være med på lotteriet ditt. jeg vil gjerne ha to lodd. Håper det går greit med deg? Magen vokser, tenker jeg? Så lillegutt i avisa for en stund siden. Gleder meg til å se bilder av kjøkkenet når det blir ferdig. nærmer det seg?

    linda

    SvarSlett
  4. Jeg vil også gjerne være med! :) Jeg trekker 3 lodd!
    Takk for hyggelig kommentar inne på bloggen min! :)
    klem

    SvarSlett
  5. Hei!
    Kjempekoselig blogg du har:) Jeg legger meg til som følger! Å trekker 2 fine lodd, å ikke 3 av den grunn at jeg ikke vet hvordan jeg legger linken på bloggen min! Da skulle jeg med glede gjort det:)

    Ha en fin kveld! Klem fra nord:)

    SvarSlett
  6. Heisann! Tar 3 lodd jeg. Spennende med en hemmelig premie:-)
    Ha en god dag!

    SvarSlett
  7. Tar to lodd jeg, kommentar og link:) Sikkert en superfin premie:)

    Bli gjerne med i min give away: http://enrosafugl.blogspot.com/2011/03/give-away-bok-og-hekla-ting.html

    SvarSlett
  8. Jeg er gjerne med og prøver lykken med 3 lodd. Gleder meg til å følge deg videre. Her er innlegget mitt: http://konkurranseblogg.blogspot.com/2011/03/vinn-overraskelse.html

    Ha en lekker helg!

    Klem fra Hilde

    PS: Bli gjerne med i mine konkurranser også om du vil

    SvarSlett
  9. Spennande med hemmelig premie! Eg blir gjerne med, og tar 2 lodd.
    Ha ei fin helg:)

    SvarSlett
  10. Så spennende! Jeg blir gjerne med, og trekker 2 lykkelodd! :)

    klem

    SvarSlett
  11. Jeg vil gjerne være med i trekningen din :)
    Alltid spennende med giveaway... Jeg tar
    gjerne 3 lodd.

    Klem fra Mette

    SvarSlett
  12. Hei! Jeg vil gjerne være med :)) Tar 2 lodd; kommentar og link på egen blogg.

    Ønsker deg en fin-fin dag :)

    SvarSlett
  13. Hallo. Jeg velger to lykkelodd, tusen takk. Legger meg til som følger på bloggen din

    SvarSlett
  14. Vil gjerne vere med :) to lodd på meg :) Godklem

    SvarSlett
  15. Fin gave og fin blogg , blir med jeg og nå har du fått en følger til. 2 lodd,,,,
    Ha en fin dag Marit.

    SvarSlett
  16. Ønsker meg en sjanse i trekningen jeg også - 1 lodd til meg :)

    SvarSlett
  17. Kjempefin blogg :-) og spennende premie! Jeg tar 2 lodd og krysser fingre og tær!

    SvarSlett
  18. Så gøy - jeg tar tre lodd! Bli gjerne med på min giveaway også. :)

    SvarSlett
  19. Jeg blir med og tar 3 lodd. Bli gjerne med på min første give away også ;)

    SvarSlett
  20. Jeg blir gjerne med på give away med 1 lodd.

    SvarSlett
  21. Prøver gjerne lykke i giveawayen din :) Spennende med hemmelig pakke! Trekker selvfølgelig 1 vinnerlodd ;)
    Klem fra Lise

    SvarSlett
  22. så spennende. gøy med hemmelig pakke også da..
    jeg gleder meg til å bli bedre kjent med deg.
    ønsker deg en fin uke

    klem

    ps 3 lodd på meg .-)

    SvarSlett
  23. Hejsa

    Jeg vil gerne deltage med 2 lodder - for kommentar og følger.

    Glæder mig til den 16. april. :o)

    SvarSlett
  24. Heia! :)
    So spennande Give Away du har.
    Eg prøva lykken med 3 lodd! :)

    Veldig fin blogg du har, gler meg til å følge deg vidare.

    Ha ei fine veke.
    Klem,Christine

    SvarSlett
  25. Dette er spennende:) 1 lodd på meg:)

    SvarSlett
  26. Så utrolig spennende. Prøver med ett lykkelodd. ;)

    SvarSlett
  27. Så spanande! Eg trekker vinnerloddet no.;)

    SvarSlett
  28. Hei! Ah saa spennende! Melder meg paa og tar 2 lodd:) klemmer

    SvarSlett
  29. Tar gjerne 2 lodd jeg da :D
    Har linket med bilde i sidemenyen min.
    Ha en fortreffelig helg

    SvarSlett
  30. Hei på deg :)
    Koselig blogg du har, vil gjerne være med på din giveaway, legger meg til som følger å skal linke så da blir det vel 3 lodd på meg :)

    Ha en fin dag videre
    Klem Mette :))

    SvarSlett
  31. Jeg blir gjerne med på gi-borten med to lodd; kommentar og link på bloggen min. Tipser i samme slengen om min egen lille gi-bort. :)

    SvarSlett
  32. Jeg vil meget gerne deltage
    jeg er med på 2 lodder

    x

    creativetail

    SvarSlett
  33. Hei!

    Jeg tar to lodd, kommentar og jeg har lagt meg til som følger.

    Sanna :)

    SvarSlett
  34. Hei, jeg blir gjerne med på 2 lodd (kommentar+link)

    Klem Karianne

    SvarSlett
  35. Vad spännande med ett hemligt paket, jag vill vara med med 2 lotter!

    Kramis från Pockethexan

    SvarSlett
  36. Spennende pakke. Hiv mæ med;-) Sku ta 2 lodd, men følgerfunksjonen er borte på alle blogger den siste timen..merkelig..

    SvarSlett
  37. Jeg blir gjerne med! 1 lodd til meg :)

    SvarSlett
  38. Jeg blir gjerne med. Tar 1 lodd jeg.
    Klem

    SvarSlett
  39. I like the surprise, super.
    2 entry
    http://inga2010.blogspot.com/

    SvarSlett
  40. Jaaaa jeg vil veldig gjerne være med. 2 lodd til meg og jeg gleder meg til å følge bloggen din videre. Ga en super fin helg og en fantastisk påske :-)) klem fra Thora.

    SvarSlett

Hyggelig du legger igjen en liten hilsen
her i Sannes verden ♥