1. mars 2011

Et trivelig besøk!

I dag har jeg vart på Randesund lysstøperi en liten tur.
Det er alltid like hyggelig!
Er du en gang i Kristiansands området anbefaler jeg å ta en tur innom!
Garanterer at du kommer ut igjen med en liten (kanskje stor) pose!..


Her kommer litt bilder ifra låven....









Det som er litt ekstra stas,
er at jeg nærmer meg 1000 besøkende og kan komme med min første
GIVE AWAY!
Premien kommer ifra Randesund lysstøperi!
Den er ennå ikke kommet i hus, så mer info og bilder kommer siden!
Ha en strålende fin fin tirsdag!
Klem!

2 kommentarer:

  1. Hei hei.
    Dette så jo ut som en hyggelig butikk! Hadde jeg bodd i nærheten så hadde jeg tatt meg en tur ;).

    Så koselig at du la deg til som følger inne hos meg. Klem Madelén

    SvarSlett
  2. Der så det "farlig" ut å gå inn :) Veldig koselig butikk, mye fine varer og trivelig måte det er utstilt på. Er nok mange fristelser der, men slike butikker er jo også inspirerende og morsomme bare å titte i.

    SvarSlett

Hyggelig du legger igjen en liten hilsen
her i Sannes verden ♥