30. oktober 2010

Leeeenge siden.....

Har ikke tatt med tid til blogging, men tror jeg må gjøre noe med det!
Sommeren er over, det er høst! Litt deilig!... Liker høsten :)
Akkurat i dag regner det som himmelen er åpen! Men jeg sitter inne å koser meg!

Snart er det jul! Og det kan ikke bli bedre! Det er den beste tiden i løpet av hele året!
Jeg elsker å tulle hjemme, pynte, planlegge, bake......
ÅÅÅÅÅ, gleder meg til 1.desember....

Har og en glede av at magen vokser....
Til våren blir vår lille familie på tre til fire!
Det er et lite under for stort for meg å forstå!..... Er utrolig fasinerende å følge med og lese om hva som skjer, uke for uke... Gleder meg stort!

Ellers er sommerens prosjekter nesten ferdige! Mannen har trillet lass på lass og det ble til slutt plen og ny terrasse! Blomster prosjekt til våren :)
Inne har jeg prosjekt fornye bad, fint å ha noe å tuste med!

1 kommentar:

  1. Oi, oi, oi!! Det var gode nyheter! Gratulerer så masse:-) Tror ikke jeg følger opp denne ganga, føler meg veldig ferdig etter mine to. Gøy å lese innlegg fra deg igjen, håper det ikke blir så lenge til neste gang!

    SvarSlett

Hyggelig du legger igjen en liten hilsen
her i Sannes verden ♥