27. april 2010

Systematisere meg selv...

Er mange ting jeg har lyst å få til!

1. Lage systemer.....
Misunner dere som har orden på alt. Systemer på alle rom, i alle papirer, i alt!
Jeg må lage meg en liste, liker lister, med rekkefølgen jeg skal begynne i!

2. Spise sunt......
Er vanskelig, men må prøve!

3. Ordne hagen.....
Men først må mannen støpe mur... Så kan frukthagen og mange, fargerike blomster finne veien i bed og krukker :)

4. Bli ferdig med oppussing.....
Noe vi helt sikker aldri blir!
Neste store prosjekt er kjøkken :) Gleder meg så utrolig. Er vanskelig å bestemme seg.
Trodde jeg hadde bestemt meg. Men så kom det noe nytt, og jeg var ombestemt....
Kanskje turen til Danmark i morgen gir litt inspirasjon! Skal på to dagers kurs til
Designa Kjøkken (http://designa-norge.no/) omvisninger og masse info....

Burde vel egentlig hive meg rund, så noe kunne krysses av på listen... Men går heller å pakker baggen og gjør meg klar til tur i morgen :)

1 kommentar:

  1. God tur til Danmark! Håper du får stort utbytte av de dagene.

    SvarSlett

Hyggelig du legger igjen en liten hilsen
her i Sannes verden ♥